Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

vrijdag 15 november 2013

Give Away Muts!

Vandaag presenteer ik dé muts!
Muts Jeanet waar ik vorige week al over blogde. Wieke maakte een patroon voor een superleuke muts in Fair Isle techniek die ze Jeanet doopte, de muts is af, het patroon getest en de wol is binnen!

Tadaaaaaaaah:


(nee, dat ben ik niet maar Wieke's dochter - een stuk knapper!)


Ik vind de kleuren zo mooi - passen helemaal bij mij, zeg nou zelf (maar dat wist Wieke niet)!


Het is natuurlijk een feestje als er een muts naar je genoemd wordt en Wieke en ik geven 2 brei-pakketjes weg (t.w.v. € 19,50), met daarin het patroon èn de bolletjes Rowan Fine Tweed die nodig zijn om de muts te breien.

Wat moet je doen? Reageer via het blog èn wordt volger (als je dat nog niet bent). Als je de actie via Facebook volgt en deelt maak je dubbel kans! Vanaf morgen kun je ook bij Wieke meedoen.
Volgend weekend wordt de winnaar bekend gemaakt.


Rowan Fine Tweed is een heerlijk garen van 100% wol.
Verkrijgbaar in heel veel kleuren!
De muts is gebreid op naalden zonder knop 3½.




Heel binnenkort vind je op dit blog de pakketjes (wol en patroon) die je kunt bestellen voor deze muts (mocht je niet winnen....) in verschillende kleurencombi's. De wol en het patroon is al wel verkrijgbaar in onze winkel.


89 opmerkingen:

  1. Jaaaa, ik doe graag mee! Wat een supermooie muts Jeanet, wat een eer voor jou.. en terecht :) (Stiekem ben ik natuurlijk wel een beetje jaloers, ha ha!) Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Jeanet, wat leuk en die foto van dat kleine meisje. Ben jij dat echt? Dat is wel een hele gave foto om van jezelf te hebben en die kleur had ik zeker niet bij jou gedacht. Mooi. Ach, misschien krijgt Lupineke ook wel een keer een eigen "muts". Ze hoort in ieder geval bij het type "leuke mutsen" die ik ken...
    Groet, Wieke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja Wieke, dat ben ik echt! Het rode haar is helaas bijna verdwenen, maar de hangwangen en de blosjes zijn gebleven :-)

      Verwijderen
  3. Ook ik doe graag mee met deze super give-away! Wat een mooi ontwerp! Knap hoor
    om zo'n patroon te ontwerpen.

    Groet, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een supergave muts. Als ik niet win en dat is meestal zo, ga ik een pakketje kopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super mooi.Ook ik wil graag meedoen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi blauw, wit en bruin zou ook niet misstaan
    of aubergine, wit en bruin
    keuze genoeg

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat mooi !!! Ik doe graag mee, wie weet....!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. awel ja ! ik wil dat met plezier eens maken ! Het zijn kleuren waar ik van hou en mee sta en ik heb al lang niet meer in jaquard gebreid!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wow wat een super give away, ik loot graag mee en met mij vele denk ik. Ik wens iedereen succes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooie muts, ik wil er best eentje winnen, en in prachtige wol gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  11. *Kloiink* verliefd! Ik merk dat ik meerkleurig breiwerk enorm leuk vind om te maken, ik hou daarbij van kleinere werkjes (mutsen, wanten, sokken etc) en dit zijn ook nog eens favoriete kleuren! Dus ja en nog eens ja, hier doe ik graag aan mee!!! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een vrolijke muts voor korte donkere dagen. Natuurlijk doe ik graag mee

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ik doe mee,wie weet win ik deze prachtige muts.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk! Natuurlijk waag ik graag een kansje!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik doe ook mee hoor. Zo' leuke muts wil ik wel maken en dan ook nog met Rowan wol.....ik ga gauw bij Wieke ook inschrijven.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh zo leuk! En een mooi project om het fair isle op te proberen en leren ... Ik doe zeker mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Jaaa!! Heel graag doe ik mee! Zo'n supergave muts is het geworden! En die kleuren...... tja, die passen ook wel bij mij :-).
    Lieve groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuke muts! Ik doe graag mee. Lijkt me leuk om die te breien! Groeten, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  19. De Jeanet muts is super ! Graag doe ik mee !
    Groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik doe niet mee voor de give-away maar wil je wel even laten weten dat ik 'em geweldig vind! Als 'ie straks op je blog staat ga ik bij je bestellen! En die hou ik dan helemaal voor mezelf! Want ik wil natuurlijk ook een muts die "Jeanet" heet! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ook ik doe graag mee. Wat een mooie muts!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Die baby foto van jou is geweldig!!!!! Je bent een echte "Ginger" :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Helemaal leuk Jeannet, wat een schattige baby was je! Ik had (nu ook verbleekt hoor) ook van die mooie rode haren. Een prachtige muts, vind ik zó leuk voor jou!! Ik doe natuurlijk graag mee ;) Lieve groet Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een leuke muts! Ik doe ook graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Die wil ik graag winnen zeg, wat een plaatje is dit. Die kleuren vind ik prachtig. Mocht ik de gelukkige zijn, dan moet ik daarna even langs de kapper, meteen foto van jouw jeugd, die haarkleur past meer dan perfect bij die prachtige muts

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik heb Jeanette vanochtend live kunnen bewonderen. Het is een pracht muts gemaakt van hele mooie wol. Toch doe ik niet mee met de give away, maar wil ik straks een pakketje bestellen!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik doe graag mee! Zou ideaal zijn om me de fair isle techniek eigen te maken. Duimen maar.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. WOW!!!!! Wat een mooie muts. Mooie kleuren en een prachtig desin!

    Grt Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een Super muts. Zag net al een bordje schaatsen slijpen. We verwachten hier in Friesland vast een strenge winter. En daar past deze mooie muts perfect in.
    groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ohh wat een beauty.. Zou perfect bij mijn jas staan maar ook bij die van mijn dochter.. Ach ja wij delen zulke dingen vaak.. Ik ben dol op fairisle patronen, ben nu ook aan een vest bezig in die stijl... Het is zooo leuk om te doen,. Groetjes en prettig weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Prachtig ontwerp en mooie wol! Die wil ik wel winnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Doe graag mee met deze give-away. Mooi ontwerp en leuke muts.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Echt een mooie muts, zou ik heel gra as g willen winnen. En idd watbis het toeval dat de kleur bijna hetzelfde is als je haar vroeger. Mijn man had vroeger ook die kleur, is nu wat donkerder geworden.

    Gr Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Prachtig gedaan door Wieke. Leuk zo'n ode aan Jeanet. Twee kanjers in 1 muts, haha.
    Ik ga ervoor.
    Groet,
    Dientje (dientjes.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Echt zo'n mooie techniek is dit. Nog nooit gedaan maar ik wil het graag leren. Wie weet :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Prachtige muts zeg! Lijkt me een heel leuk werkje om te breien! en te dragen;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wieke kent je toch eter dan ze zelf denkt, hihihihi prachtig dat kleintje met die mooie rode haren en nu met dito muts. Heb je hem zelf al opgehad? Die moetje toch erg goed staan. Ik vind het heel erg leuk dat je nu je eigen muts hebt, wie wil dat nu niet!!!! Ik zou er super trots op zijn :-)
    Het lijkt me niet zo heel erg gemakkelijk om te breien,,,,maar waag toch een kansje....

    Fijn weekend, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Graag graag graag! Fair isle breien lukt al aardig, dit is een super excuus om rond breien te leren en dan een muts. Dat komt altijd goed uit.

    Liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Mooi hoor! Gefeliciteerd met je muts :) die zou ik best willen winnen....

    Groetjes,

    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  40. zo mooi... nog nooit gedaan, maar heb hier al een boekje om het te leren :-)
    en daarbij drie keer de kans om te winnen... dat gaan we niet laten schieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wat een uitdaging. Ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  42. wat een leukerd ik doe ook graag meesuperrrr actie !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Wat een leuke muts, met een geweldige naam! Wat zou ik graag eens met deze prachtige wol willen breien

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Wat een leuke muts en wat een uitdaging met meerdere kleuren te breien.
    Ik doe graag mee!!

    BeantwoordenVerwijderen
  45. wat een succes heeft deze mooie muts nú al met z'n vele reacties, en wat zou ik er graag aan mee doen!
    greetz, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Normaal doe ik nooit mee met Give-away, maar voor deze leuke muts maak ik graag een uitzondering ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Ik doe graag mee met deze leuke give away. Vind de muts zo leuk!
    groetjes Danny

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Wat een leuke foto zeg. En die muts is super ik doe dan ook graag mee aan je give away

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Kei leuke muts. Leuk een patroon met jouw naam. Maar dat mag ook wel want je hebt al zo vaak patronen weg gegeven. Veel plezier met de actie.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Wat een leuke muts Jeanet! Doe graag mee met de give away en weet al voor wie ik deze muts dan ga maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  51. oooo wat een leuke en zeker en vast ... heel warme muts!!!
    Ik moet er nog een viertal breien ... tegen de paasvakantie ...
    want dan vertrekken ze hier op skiverlof
    dus ik doe heel graag mee!!
    Lieve groetjes
    Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Wat een leuke muts! Ik doe graag mee. Liefs Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Hartstikke leuk, ik doe eigenlijk nooit mee aan een give away, want ik heb niet zoveel geluk met die dingen. Toch maar een kansje wagen, want de muts is prachtig! Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Een superleuke muts in zeeuwse stijl, echt jouw ding, en ze draagt je naam, wat een eer! Heel graag wil ik meedoen om zo'n muts te winnen en als ik pech heb kan ik ze altijd nog bij je bestellen of misschien toch hubbie eens overtuigen om tot in arnemuiden te rijden??? daar droom ik toch stiekem van :-)
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Wat een leuke muts zeg. Die zou ik best willen winnen. En als ik nietvwin dan bestel ik gewoon een pakketje en brei hem/haar dus zelf. :-). Ik volg jouw blog al een tijdje en geniet van je enthousiaste verhaaltjes en ideeën. Goed weekenf.

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Wat een leuke muts zeg. Die zou ik best willen winnen. En als ik nietvwin dan bestel ik gewoon een pakketje en brei hem/haar dus zelf. :-). Ik volg jouw blog al een tijdje en geniet van je enthousiaste verhaaltjes en ideeën. Goed weekenf.

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Dit pakketje wil ik wel winnen, ook vanwege de (sommige in jonger jaren) roodharigen in mijn eigen gezin/familie :)

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Een hele leuke muts, ik doe mee met de Give-Away.
    Moet het Fair Isle breien nog leren, maar denk dat ik met zo een mooie muts het snel onder de knie krijg.

    BeantwoordenVerwijderen
  59. geweldige muts! daar zou ik graag een pakket van winnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Hallo Jeanet kom net bij Wieke vandaan. Gefeliciteerd met je eigen muts, is toch een topper geworden.Geweldige kleuren combinatie. Ik hou ervan. Zou super passen bij mij lichte jas Hi hi.
    Succes voor de winnaar wat zal ze er blij mee zijn.


    Enig om dit zo samen te doen met Wieke. Volgende keer maar in de gaten houden als ze weer eens een dagje naar je toe komt.
    Lieve groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Heel erg leuk zo'n aktie. Als ik win brei ik hem voor mijn dochter van 41.
    Groetjes,
    Sieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Superleuke muts! Ik doe graag mee met de give-away. Ik volg via bloglovin, telt dat ook?

    BeantwoordenVerwijderen
  63. ja, hoor! Ik wil ook graag kans maken op het gratis pakket met die prachtige garens voor die hele leuke muts.
    groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  64. zou ook wel zo,n pakketje willen winnen heb hem gedeeld op mijn facebook gr mery

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Wat een leuke muts! Zo'n pakketje wil ik wel winnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Het pakketje is leuk en de muts ook!!! Lijkt me leuk om te winnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Wauw hoe leuk en lekker warm !! dit wil ik wel graaf winnen !!

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Wauw hoe leuk en lekker warm !! dit wil ik wel graaf winnen !!

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Oh, Jeanet, wat leuk! Een muts die naar jou is genoemd, wil ik wel winnen. Ook leuk voor mijn eigen roodharige dochter :)

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Wat een prachtige muts Jeanet, mijn beide dochters zouden het heel fijn vinden als ik het zou winnen, drie keer raden wie er mag breien :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Zou hem ook graag willen winnen maar niet voor mijn roodharige kleinzoons maar voor een van mijn roodharige nichtjes. Die hebben dezelfde kleur haar als jij dus dat zou leuk zijn. Het is 'n schitterende muts trouwens en heel leuk dat het jouw naam draagt. Grt.Cilia. Ps. Heb het verkeerde account gebruikt dus nu sta ik onder mijn mans naam André maar krijg het niet veranderd.....

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Yes, Yes die wil ik wel winnen..(het wolpakketje en het patroon..) ik vind hem supermooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Ik doe ook een keertje mee.Ik heb nog nooit een muts gebreid en dit is een uitdaging.Kan ik roepen naar mijn dochter:"Hebbie je jeanetje op het is koud buiten,haha.
    Gr. Diny.

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Ik doe graag mee in de verloting van de muts. De kleur vind ik geweldig

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Ik waag het een keer en doe mee ik vind hem heel leuk.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  76. Wat een supermooie muts en wat leuk dat ie naar je vernoemd is.
    Ik ga niet mee doen aan de give-away want ik heb geen mutsenhoofd.

    BeantwoordenVerwijderen
  77. graag waag ik een kansje. De muts zal mijn dochter erg leuk staan en ik zal er een uitdaging bij hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  78. Wat is ie mooi geworden! Ik zou heel graag proberen er ook een te breien. Na mijn voorzichtigeeerste oefenstappen in fair isle ben ik nu toe aan een echt project. ;)
    Dus ik waag ook een poging. Wie weet?

    BeantwoordenVerwijderen
  79. ik doe graag mee, mijn haar heeft dezelfde kleur als de muts!

    BeantwoordenVerwijderen
  80. Wat een leuke muts, prachtige kleuren, die zou ik wel willen breien.

    BeantwoordenVerwijderen
  81. Prachtige muts en leuk patroon, ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  82. De muts is prachtig geworden. Ik doe graag mee aan de win-actie!!
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  83. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen